Alanya dag 6

Fredag 11/10

Och så passerade den sjätte och sista hela dagen! Efter frukosten skulle jag och mamma till den sista stora klä-skor-och-allt-annat-man-inte-behöver marknaden som alltid har vart på fredagar (trodde vi..) Sen visade de sig dock att det bara var frukt och grönsaker.. Tråkigt! Men vi gick runt vid basarerna nere vid hamnen istället innan vi gick tillbaka till hotellet och åkte ner till stranden vid 11.

Spenderade hela dagen där, och då menar jag verkligen hela. Åt middag på en av restaurangerna som fanns där och som hade världens finaste utsikt! Dock så himla självklart att min systemkamera skulle dö precis när jag skulle fota min pizza... Bloggaren i mig blev lite paff... Och en av de största anledningarna till att vi åt där var för att vi skulle fota solnedgången som var en timme senare och jag hade ingen kamera... Yey. Okej, hade faktiskt min lilla och mobilen med mig hehe men ändå!

Var hemma runt sju och sen vidhöll åtta gick vi ner till hamnen igen. Fick köpt ett par småsaker och så gick. Vi till kattparken. Ni som känner mig kan tänka er hur jobbigt det var för mig att gå där ifrån när jag klappat alla katter minst tre gånger typ... Haha! Jag och Jonas höll på att ta med oss en liten hem. Seriöst, sötaste jag har vart med om och den var så himla liten och gosig :((( Satt på balkongen när vi kom hem och packade det mesta, so sad att sista kvällen snart hade passerat..